سرد کننده ی شماره ۱:

زنهایی که به گونه ای رفتار می کنند که گویی از معاشقه وروابط جنسی خوششان نمی آید.

سرد کننده ی شماره ۲:

زنهایی که هیچگاه شروع کننده نیستند .

سرد کننده ی شماره ۳:

زنهایی که نسبت به بدن مردها شناخت کافی ندارند .

سرد کننده ی شماره ۴:

زنهایی که بار مسئولیت رسیدن به اوج لذت جنسی را تماما به عهده ی شوهرشان می گذارند.

سرد کننده ی شماره ۵:

زنهایی که دررختخواب مثل پلیس رفتار می کنند . ( به شوهرتان  امرونهی نکنید که این کاررا بکن ، آن کار را نکن ).

سرد کننده ی شماره ۶:

زنهایی که دررختخواب مثل یک جسد سرد وبی حرکت بوده و پاسخگو نیستند .

سرد کننده ی شماره ۷:

زنهایی که دررختخواب زیاد حرف می زنند .

سرد کننده ی شماره ۸:

زنهایی که زیاد مراقب بهداشت ، سلامت و زیبایی خود نیستند .

سرد کننده ی شماره ۹:

زنهایی که خود نیز ازظاهر وقیافه و سرو وضع خودشان خوششان نمی آید ، مرتبا خود را پایین می آورند وتحقیر می کنند .

سرد کننده ی شماره ۱۰ :

زنهایی که بیش ازحد نسبت به قیافه وظاهر خود حساس هستند .( آرایش غلیظ باعث سردی مردها می شود).

 

۱۰ شماره ی دیگه رو بعدا براتون مینویسم .

 

 

راز شماره ۴ :

هرچه بیشتر با همسرتان همبستر شوید کمتر به فکر ارضای خویش بوده وبیشتر با شما معاشقه خواهد کرد.

راز شماره ۵ :

مردها معاشقه ی دهنی را دوست دارند .

راز شماره ۶:

مردها صحبت کردن به هنگام معاشقه وروابط جنسی را دوست دارند .

راز شماره ۷:

مردها بعد ازمعاشقه ورابطه ی جنسی بسیار خسته و بی رمق شده وازلحاظ عاطفی از مشا دور می شوند .

راز شماره ۸:

مردها بیشتر به وسیله ی مدل های بینایی وتصویری تحریک می شوند .

راز مشاره ۹:

 

تکرار نام تو

  تقدیم به یاشار مهربونم که همه ی وسعت دنیای من متعلق به اونه .

   درهر غزل نام تورا تکرار خواهم کرد

                      بی تو جهان را تا ابد من خواب خواهم کرد

در هر سکوتی بی تو من فرباد خواهم کرد

                      من عاشقان را درجهان بی تاب خواهم کرد

در آسمان با هرستاره از تو خواهم گفت

                      هر آسمان را من پراز یاد تو خواهم کرد

با تو زمستان هم  بهاری رنگ دررنگ است

                      بی تو بهاران را پراز کولاک خواهم کرد

هر شعر من با یاد تو آهنگ می گیرد

                      با یاد تو ساز دلم را کوک خواهم کرد